After registration

Bardzo się cieszę, że dołączyłeś do platformy Klientopedia. Przygotowałem tą stronę, aby ułatwić Ci start w naszej społeczności i pomóc efektywnie korzystać z gromadzonej tu wiedzy i możliwości.

Twój profil

Zasady

Klientopedia to przestrzeń łącząca bazę wiedzy i materiałów oraz społeczność osób skoncentrowanych na efektywności relacji marek z ich klientami. Warunki korzystania z niej określają Regulamin Klientomanii oraz nasza Polityka Prywatności. Oto najważniejsze zasady, o przestrzeganie których cię bardzo proszę:

  1. Szacunek dla ludzi, których tu spotykasz, dla ich poglądów, oryginalności, doświadczeń oraz pracy i wysiłków każdego, kto angażuje się w rozwój tego miejsca.
  2. Angażuj się  – bądź aktywny/a. Pytaj, odpowiadaj na pytania innych, dziel się swoimi obserwacjami i opiniami. Buduj w ten sposób wartościowe rozwiązania.
  3. Trzymaj się tematu – sam bardzo lubię dygresje, ale starajmy się być konkretnymi i konstruktywnymi. Odpowiadajmy możliwie pomocnie na pytania innych członków społeczności.
  4. Bądź dyskretny/a. Chcę, aby Klientopedia była dla jej członków przestrzenią bezpieczną. Korzystaj w swojej pracy z owoców Klientopedii. Jednocześnie szanuj prawa własności oraz wysiłku związane z sianiem i uprawą tego ogrodu wiedzdzy.
  5.  Nie promuj i nie spamuj – to nie jest miejsce do promowania Twoich usług i produktów, a także publikowania ogłoszeń rekrutacyjnych. Jeżeli chciałbyś dotrzeć do społeczności Klientopedian ze swoim przesłaniem napisz do mnie – zobaczymy co da się zrobić.
  6. Przejdźmy na Ty. W tym miejscu mówmy sobie po imieniu. Bez nadmiernej egzaltacji i tytułomani. Mimo wysiłków wciąż nie znalazłem sposobu jak pisać formy osobowe by w sposób równy odnosić się do kobiet i mężczyzn. W tej nierównej walce postawiłem na potworki typu “zrobił/a” czy inne jeszcze straszniejsze. Wybacz jeżeli kłuje Cię to w oczy. Mam świadomość. Jeżeli masz pomysł jak z tego wybrnąć czekam na twój mail.

Uzupełnij swój profil

Każdy użytkownik  / członek Klientopedii występuje pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Uzupełnij swój profil o dane, które pozwolą innym poznać Cię kim jesteś. 

Wstaw swoje zdjęcie i krótko opisz czym się zawodowo zajmujesz. Dla mnie będzie to dodatkowa pomoc w bardziej dopasowanej komunikacji i przygotowywanie nowych treści.

Uzupełnij swój profil

Dodaj nasz adres e-mail do listy zaufanych odbiorców?

Aby mieć pewność, że nasze / moje maile dotrą do Ciebie i nie zostaną przechwycone przez systemy antyspamowe dodaj nasze adresy do tzw. białej listy (listy zaufanych odbiorców).

Odwiedź grupy tematyczne

Grupy tematyczne to obszary poświęcone określonym zagadnieniom i skupiającym osoby o podobnych zainteresowaniach. W grupach tematycznych prowadzimy dyskusje, dzielimy się opiniami, wynalazkami ze świata i własnych doświadczeń.

Odwiedź grupy tematyczne

Napisz swój pierwszy post

Klientopedia to suma opisanych opinii, doświadczeń, punktów widzenia oraz koncepcji. To wiedza spisana bardzo wieloma palcami członków społeczności. Jeżeli masz myśl, którą chcesz się podzielić, rozpocząć dyskusję na jej temat, zaangażować innych w zagadnienie, napisz  post w wybranej grupie tematycznej lub na forum dyskusyjnym.

A na początek przedstaw się nam

Eksploruj Klientopedię

Klientopedia to świat wiedzy i inspiracji. Aby ułatwić korzystanie z niej stworzyliśmy merytoryczną taksonomię, która obejmuje wszystkie rodzaje treści oraz aktywności jakie w niej występują. Jeżeli więc np. szukasz wiedzy na temat zarządzania w jednym miejscu znajdziesz wszystkie treści przypisane do tej kategorii niezależnie czy jest to artykuł, wideo, szkolenie, pojedyncza lekcja kursu czy też webinar

Najlepiej jak zaczniesz tutaj

Polityka prywatności i plików cookies