Bądź social

30 December, 2020
Udostępnij

Bądź tam, gdzie są Twoi klienci. Media społecznościowe wdzierają się coraz bardziej w życie konsumentów. Mówi się, że jeżeli nie ma Cię Facebooku to Cię nie ma. Prawda jest taka, że po okresie eksplozji i eksperymentowania przyszedł czas na użyteczne korzystanie z mediów społecznościowych.

Facebook, Twitter, Instagram stały się dla (prawdopodobnie) dla dużej grupy twoich klientów standardowym źródłem informacji i świecie oraz kanałem służącym komunikacji. Niemal nieograniczony dostęp do internetu i powszechność urządzeń mobilnych (smartfony, tablety) powodują, że mają oni dostęp do mediów w dowolnym miejscu i czasie. Decyzje zakupowe podejmują oni coraz częściej na podstawie opinii, które znajdują w sieci, a nie argumentów umieszczonych w Twoich broszurach.

Bądź social – pozwól skontaktować się Twoim klientom za pośrednictwem mediów społecznościowych:

  • włącz media społecznościowe jako kolejny kanał komunikacji z Twoją firmą
  • zintegruj media ze swoim systemem contact center – traktuj ten kanał podobnie jak kanał głosowy – kolejkuj i odbieraj połączenia, buduj widzę o kliencie
  • wyznacz wskaźniki jakościowe i efektywnościowe
  • (oczywiście) poznaj zasady jakimi rządzi się komunikacja w mediach społecznościowych

Pamiętaj – klient szuka odpowiedzi na swoje pytania i zaspokojenia swoich potrzeb. Wybiera autonomicznie formy kontaktu. Powinieneś nadążać za trendami komunikacji nie dlatego, że są one modne, ale dlatego, że są użyteczne.

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Więcej materiałów w tej kategorii

Polityka prywatności i plików cookies