Listeners:
Top listeners:
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Maciej Buś
W czym pomaga rzecznik klienta? Maciej Buś
Inkluzywna obsługa klienta Maciej Buś
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć Maciej Buś
Czy obsługa klienta to teatr? - Tomek Ciesielski Maciej Buś
UX design - projektowanie doświadczeń klienta Maciej Buś
Net Promotor Score - wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów Maciej Buś
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce Maciej Buś
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania Maciej Buś
Nowe historie, wiedza i inspiracje ze świata Klientomanii. Maciej Buś
Liryczna obsługa klienta Maciej Buś
Customer Experience Maciej Buś 2023-10-31
Tony Hsieh (twórca sukcesu Zappos) wraz z grupą swoich znajomych po całonocnej eskapadzie po barach dotarli w końcu do hotelu, aby zamówić jedzenie. Jeden z uczestników próbował zamówić pizzę pepperoni z hotelowego menu, ale ku rozczarowaniu wszystkich hotel, w którym mieszkali nie dostarczał ciepłego jedzenia po 23. Przekroczyli deadline o … kilka godzin.
Współtowarzysze (będąc w stanie nietrzeźwym) namówili go, a właściwie ją – przedstawicielkę firmy Skechers, aby zadzwoniła do Zappos, żeby to oni spróbowali zamówić pizzę. Przyjęła wyzwanie.
Wybrała numer infolinii Zappos, przełączyła telefon na tryb głośnomówiący i kiedy połączenie zostało nawiązane wytłumaczyła (bardzo) cierpliwej przedstawicielce Zappos, że zatrzymała się w hotelu w Santa Monica i naprawdę potrzebuje pizzy pepperoni, że obsługa pokoju o tej porze nie dostarcza ciepłego jedzenia i że chciałaby się dowiedzieć, czy Zappos mogłoby zrobić cokolwiek, aby jej pomóc.
Przedstawicielka Zappos była z początku trochę zdezorientowana jej prośbą, ale szybko otrząsnęła się i przełączyła ich na hold. Wróciła dwie minuty później z listą pięciu najbliższych miejsc w Santa Monica, które nadal były otwarte i dostarczały pizzę w tych godzinach.
Dla porządku Zappos jest internetowym sklepem z … butami. Zappos sprzedaje przez internet buty i akcesoria, a z czasem również zaczął oferować ubrania. Jedno jest pewne – nie sprzedawał i nadal nie sprzedaje pizzy. Nie świadczy również usług informacji lokalnej.
A jednak konsultanci Zappos są gotowi na dostarczenie dzwoniącym (nie zawsze są to obecni klienci) pomocy i dostarczając zgodnie z filozofią marki szczęście Delivering Happiness.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.
YOUR COPYRIGHT TEXT GOES HERE
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment