Listeners:
Top listeners:
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Maciej Buś
W czym pomaga rzecznik klienta? Maciej Buś
Inkluzywna obsługa klienta Maciej Buś
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć Maciej Buś
Czy obsługa klienta to teatr? - Tomek Ciesielski Maciej Buś
UX design - projektowanie doświadczeń klienta Maciej Buś
Net Promotor Score - wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów Maciej Buś
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce Maciej Buś
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania Maciej Buś
Nowe historie, wiedza i inspiracje ze świata Klientomanii. Maciej Buś
Liryczna obsługa klienta Maciej Buś
Inspirujące historie Maciej Buś 2023-03-04
Sztywne podejście może być przeciwieństwem doskonałej obsługi klienta. Ta historia z brytyjskiego supermarketu Sainsbury’s udowadnia, że jest firmą, która wie, jak się trochę zabawić.
Lily Robinson (która upiera się, że ma trzy i pół roku) była zdezorientowana jednym z produktów oferowanych w sklepach sieci Sainsbury’s, zwanym tygrysim chlebem. W jej oczach chleb w ogóle nie przypominał tygrysa, a wręcz bardzo przypominał … żyrafę.
Trudno się z nią nie zgodzić!
Z niewielką pomocą mamy i taty napisała list do działu obsługi klienta Sainsbury.
Ku jej zaskoczeniu, menedżer ds. obsługi klienta, Chris King, powiedział jej, że nie może się bardziej zgodzić. Wyjaśnił pochodzenie nazwy:
„Myślę, że zmiana nazwy chleba żyrafy z chleba tygrysiego to genialny pomysł – wygląda o wiele bardziej jak plamy na żyrafie niż paski na tygrysie, prawda? Nazywa się go tygrysim chlebem, ponieważ pierwszy piekarz, który go upiekł dawno temu, pomyślał, że wygląda jak tygrys w paski. Może byli trochę niemądrzy”.
Listy spodobały się mamie Lily i w końcu umieściła je na swoim blogu. Wkrótce ta urocza korespondencja stała się wirusowym hitem, a Sainsbury’s wywierał presję, aby zmienić nazwę produktu na znacznie bardziej odpowiedni chleb żyrafi.
Wiedząc, że klient miał w tym przypadku rację – i dostrzegając niezwykłą okazję do zrobienia czegoś zabawnego – Sainsbury’s zmienił nazwę chleba i umieścił wokół swoich sklepów znaki, które w humorystyczny sposób nawiązują do oryginalnego pomysłu Lily.
Żyrafi chleb można kupić do dzisiaj.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.
YOUR COPYRIGHT TEXT GOES HERE
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment