klm128 konrad jezierski
Odcinek #128

Omnichannel - czym jest, jak wdrożyć, success story

28 October, 2022
Udostępnij

Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewiele go naprawdę nie widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W większości organizacji, w tym dostawców rozmaitych rozwiązań stał się synonimem wielokanałowości zarówno w sprzedaży jak i w obsłudze. Czas wyjaśnić co jest czym. A pomoże mi w tym wyjątkowy gość – Konrad Jezierski.

Rozmawiamy o:

  • Czym jest omnichannel i czym różni się od multichannel / wielokanałowości
  • Sporo o e-obuwie jako omnichannelowym koncepcie, ale i kontekście naszej znajomości (zawodowej)
  • O przykładach rozwiązań omnichannel, które spotkaliśmy na swej drodze
  • O wyzwaniach omnichannelu – czym i w jaki sposób zarządzać 
  • Czego potrzeba, aby zbudować strategię i rozwiązanie omnichannel
  • O trudach przeprowadzenia zmiany w organizacji przy przejściu na omnichannelowy model sprzedaży i obsługi.

Przydatne linki

Cotygodniowy biuletyn Klietnomanii

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polityka prywatności i plików cookies