trending_flat 141 CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Customer Experience 2024-10-02 play_arrow
trending_flat 136 UX design – projektowanie doświadczeń klienta Customer Experience 2024-03-12 play_arrow
trending_flat 135 Net Promotor Score – wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów Customer Experience 2024-02-27 play_arrow
trending_flat 131 12 najważniejszych przyczyn kiepskich doświadczeń klientów Customer Experience 2022-12-13 play_arrow
trending_flat 130 Strategia doświadczeń klientów – dr Aga Szóstek Customer Experience 2022-11-28 play_arrow
trending_flat 120 Czy przyzwoitość można przeliczyć na pieniądze? Bojkot Z firm. Customer Experience 2022-03-30 play_arrow
trending_flat 118 Marka i jej klienci w obliczu wojny w Ukrainie – Urszula Podraza Customer Experience 2022-03-03 play_arrow
trending_flat 96 Rewolucja klientowska na kolei – Paweł Jarecki Customer Experience 2020-11-17 play_arrow