Background

Customer … service, support, success, experience, contact center – subiektywny przegląd pojęć

  • cover play_arrow

    PLAY EPISODE


Opis odcinka arrow_drop_down

Opis odcinka

Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy, które miały wskazywać na nową jakość, specyfikę, wyróżnik czy w końcu trend. Ale czy przypadkiem na koniec dnia niezależnie jak to nazwiemy nie chodzi o to samo? Czy nie jest tak, że używając różnych określeń, zbierając się w różne grupy mówimy o tym samym? Zapraszam do subiektywnego przeglądu pojęć z rodziny customer fixe.

Klientomania na LinkedIn | Facebook | Instagram

Maciej Buś na LinkedIn

Pomagam markom wysyłać klientów w dalszą podróż – zobacz jak

Oceń proszę ten podcast na tyle gwiazdek ile uważasz.

Zostaw swoją opinię w Spotify i ApplePodcast

Minuta po minucie

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Premium Podcasts

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.

0%

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation