Listeners:
Top listeners:
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Maciej Buś
W czym pomaga rzecznik klienta? Maciej Buś
Inkluzywna obsługa klienta Maciej Buś
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć Maciej Buś
Czy obsługa klienta to teatr? - Tomek Ciesielski Maciej Buś
UX design - projektowanie doświadczeń klienta Maciej Buś
Net Promotor Score - wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów Maciej Buś
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce Maciej Buś
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania Maciej Buś
Nowe historie, wiedza i inspiracje ze świata Klientomanii. Maciej Buś
Liryczna obsługa klienta Maciej Buś
Customer Experience Odcinek 141 2024-10-02
PLAY EPISODE
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o CX World Game.
To niezwykła inicjatywa łącząca doświadczonych specjalistów w zakresie budowania doświadczeń klientów (UX-owców, CX-owców, EX-owców i innych – X-owców) z potrzebującymi wsparcia fundacjami, których beneficjentami są dzieci.
I to o ich doświadczenia toczy się gra. To doświadczenie dzieci, często wymagających większej troski jest stawką w tej grze.
Zaprosiłem do rozmowy Agatę Adamczewską i Łukasza Grygiela z Fuzersa, którzy są odpowiedzialni za cały ten bałagan. W tym odcinku opowiadają zarówno o idei CX world Game jak również o kuchni samego przedsięwzięcia.
Przydatne linki:
A ode mnie:
Obsługa klienta 2024-09-02
Klientomania 2024-06-26
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.
YOUR COPYRIGHT TEXT GOES HERE
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment