Listeners:
Top listeners:
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Maciej Buś
W czym pomaga rzecznik klienta? Maciej Buś
Inkluzywna obsługa klienta Maciej Buś
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć Maciej Buś
Czy obsługa klienta to teatr? - Tomek Ciesielski Maciej Buś
UX design - projektowanie doświadczeń klienta Maciej Buś
Obsługa klienta Odcinek 109 2021-09-08
PLAY EPISODE
Czy wiedziałeś, że kiedy napiszesz maila lub smsa do klienta, który od urodzenia nie słyszy, prawdopodobnie nie zrozumie tego co chciałeś mu przekazać ? Czy wiedziałeś, że takich osób jest ponad pół miliona, a kolejne pół miliona osób ma ubytek słuchu, który jest barierą w normalnej komunikacji ? Czy wśród Twoich klientów są takie osoby ? Prawdopodobnie tak.
Do dzisiejszej rozmowy zaprosiłem, a właściwie wprosiłem się do Pawła Potakowskiego z firmy migam. Komunikacja i obsługa osób głuchych stanowi kanwę naszego spotkania. Ale problem czy bardziej temat jest dużo szerszy. Hasłem kluczem jest DOSTĘPNOŚĆ.
Zapraszam do wysłuchania rozmowy z Pawłem Potakowskim o przyzwoitości w dostarczaniu dostępności.
##Partnerem podcastu jest Innergo.store https://innergo.store ##
Ważne linki:
– Paweł Potakowski na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/potakowski/
– migam https://migam.org
– emisja akcji migam: https://emisja.migam.org/
Customer Experience 2024-10-02
Obsługa klienta 2024-09-02
Klientomania 2024-06-26
Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,.
QANTUM THEMES TEMPLATE
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment