Background

Co nas wkurza w obsłudze klienta i jak sobie z tym radzić

  • cover play_arrow

    PLAY EPISODE


Opis odcinka arrow_drop_down

Opis odcinka

Zapytaliśmy grono naszych znajomych, przyjaciół i współpracowników o to co ich najbardziej denerwuje (wręcz wkurza) w obsłudze klienta. Ich odpowiedzi zebraliśmy w 13 punktach, które mogą stanowić obraz najbardziej krytycznych punktów w relacji marki z jej obecnymi i potencjalnymi klientami. Nie bylibyśmy sobą gdybyśmy do tematu nie podeszli konstruktywnie. Próbujemy zatem odpowiedzieć na kluczowe pytania „jak żyć?”, co i jak zmienić?
Zapewnie listowanie negatywnych doznań i, w pewnym sensie, narzekanie nie jest najbardziej elegancką formą wyrażania opinii. Pomyśleliśmy jednak, że warto rzeczy nazywać „po imieniu”. Ostatecznym recenzentem działań firmy jest klient. Za pozytywne doświadczenia nagradzają pochwałą, za negatywne… no właśnie. Warto będzie w niedługim czasie nagrać odcinek poświęcony dobrym praktykom. Tymczasem dzisiaj rozmawiamy o (w naszej ocenie) największych błędach i zaniechaniach firm. Próbujemy je opisać, znaleźć uzasadnienie i… spróbować znaleźć dla tych sytuacji rozwiązania.
Co nas wkurza w obsłudze klienta i jak sobie z tym radzić ? – Nasza lista:
1.Kiedy firmy każą mi wypełniać idiotyczne ankiety
2.Kiedy firma dzwoni do mnie i każe mi czekać na połączenie
3.Kiedy w firmie każdy mówi inaczej – w efekcie z założenia nie ufam informacjom i je weryfikuję
4.Kiedy dzwonią w złym momencie
5.Kiedy ktoś próbuje nawinąć mi makaron na uszy
6.Kiedy firma każe mi wysyłać zgłoszenie na formularzu (A nawet faxem)
7.Kiedy musze podawać dziwne numery klienta a nie pesel
8.Kiedy mogę mieć aplikacje tylko na jednym urządzeniu
9.Kiedy moje dane są zabezpieczone ponad miarę
10.Kiedy musze podawać dane juz raz podane (ubezpieczenia)
11.Kiedy procedury działają przeciwko mnie
12.Kiedy musze się autoryzować (szczególnie kiedy to nie ja inicjuje rozmowę)
13.Kiedy łatwa obsługa usypia moja czujność w zakresie produktu

Minuta po minucie

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Start podcasting

Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.  Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.  Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,.

0%

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation