Listeners:
Top listeners:
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Maciej Buś
W czym pomaga rzecznik klienta? Maciej Buś
Inkluzywna obsługa klienta Maciej Buś
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć Maciej Buś
Czy obsługa klienta to teatr? - Tomek Ciesielski Maciej Buś
UX design - projektowanie doświadczeń klienta Maciej Buś
Klientomania Odcinek 62 2019-04-12
Gościem Klientomania.pl jest Wojciech Bolanowski – o którym można powiedzieć, że niejeden bank współtworzył. Rozmawiamy o początkach tworzenia mBanku. O doświadczeniach Wojciecha w tworzeniu banków poza granicami Polski. Trochę próbujemy przewidzieć co stanie się z bankowością, czy fintechy są szansą, czy zagrożeniem.
Mówimy o tym, że digitalizacji to nie tylko zmiana w kanałach sprzedaży, ale także, że konieczna jest zmiana obecnych produktów, bo technologia to umożliwia. A także dlaczego naszym zdaniem takie projekty jak mPesa, WeChatPay, AliPay czy Apple Card mają szansę na sukces.
I że bankowanie jest potrzebne, a banki … coraz mniej. Tak więc pojawia się pytanie, jak będzie ich rola w najbliższej przyszłości.
Wojciech opowiedział o swoich doświadczeniach z bankowością, o tym dlaczego dostał się do mBank – bo miał dwie skrzynki … poczty elektronicznej, w czasach, gdy tylko niektórzy mieli jedną ;) – co robił wcześniej, jak znalazł się w projekcie na Bliskim Wschodzie, o wdrożeniu digital banków poza Europę, dlaczego ważne jest aby polskie bank … wyszły poza Polskę.
Rozmawiamy o:
– tworzeniu mBank,
– powstawaniu IKO,
– pierwszym interfejsie mBanku, który przeżył 11 lat i jest powodem do
– dumy Wojciecha,
– szczepionkach,
– nowej roli placówki,
– ekspertach, którzy twierdzili, że iPhone nie odniesienie sukcesu,
– tym co ma cement do zakładania lokat,
– lokacie do … 32 marca :)
– tym dlaczego pewne rozwiązania jednak nie są wygodne dla kobiet,
– botach,
– tym dlaczego Apple Card jest skazane na sukces,
– że Polacy są dobrzy, jako indywidualiści, ale muszą popracować nad „grą zespołową”,
– tym dlaczego banki nie całkiem są „digital”,
– doświadczeniach Wojciecha z płatnościami mobilnymi w Azji,
– wspólnych znajomych,
– dlaczego bank mówi, że nie ma call center,
– Chinach na tle świata – w płatnościach,
– dlaczego świat nie czerpie z doświadczeń polskich banków,
– czy Polska wyróżnia się na tle Europy i świata w „bankowaniu”,
– smooth banking,
Customer Experience 2024-10-02
Obsługa klienta 2024-09-02
Klientomania 2024-06-26
Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,.
QANTUM THEMES TEMPLATE
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment