Listeners:
Top listeners:
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Maciej Buś
W czym pomaga rzecznik klienta? Maciej Buś
Inkluzywna obsługa klienta Maciej Buś
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć Maciej Buś
Czy obsługa klienta to teatr? - Tomek Ciesielski Maciej Buś
UX design - projektowanie doświadczeń klienta Maciej Buś
Budowanie relacji marki z klientem przypomina podróż pełną przygód. Zazwyczaj na samym początku jest przeuroczo. Łączą nas te same zainteresowania, odkrywamy swoje piękne strony, nie możemy się doczekać kolejnego spotkania. Początek przyjaźni pomiędzy marką i klientem często zdaje się przypominać cudownie piękną sielankę. Co więcej zapowiada, że tak będzie już zawsze. Ale przychodzi, czasami dość szybko taki moment kiedy czar pryska i konfrontujemy się z twardą jak beton rzeczywistością. Do tej pory były wizje roztaczane przez handlowca, relacja niczym z najlepszym przyjacielem. Ale prędzej czy później trzeba zalegalizować ten związek i podpisać umowę. I wtedy to już nie jest tak miło. Mój dzisiejszy gość codziennie podróżuje – czyli przechodzi tą pełną przygód podróż ze swoimi klientami, w tym przygotowuje i zawiera umowy. Nie jest prawnikiem. Jest praktykiem, który doświadcza i pomaga doświadczać relacji swojej firmy z jej klientami. Rozmawiamy o tym co możemy zrobić z umowami zawieranymi z klientami, aby ich doświadczenia, a co za tym idzie – emocje, opinie, nastawienie były równie pozytywne jak na początku znajomości. I czy to ogóle jest możliwe. Zapraszam do wysłuchania rozmowy z Łukaszem Majerem.
Rozmawiamy o:
•Jak klienci widzą / czują kiedy stoją w obliczu podpisania umowy?
•Czy czytamy umowy?
•Kto w firmach pisze umowy?
•O języku umowy, formatowaniu treści, szczegółowości i wykluczeniach
•O zaufaniu w biznesie
•Czy firmy myślą o łagodzeniu bólu podpisywania umowy? Czy ktoś przejmuje się customer experience w procesie sprzedaży, w tym na etapie podpisywania umów.
•Największe grzechy jakie spotykamy w umowach
•W kontrze do poprzedniego punktu, co możemy zrobić, żeby było lepiej
•Zrobiliśmy prostą analiza SWOT wdrożenia w firmach modelu przyjaznych umów
Customer Experience 2024-10-02
Obsługa klienta 2024-09-02
Klientomania 2024-06-26
Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,.
QANTUM THEMES TEMPLATE
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment