Background

Obsługa klienta z domu, czyli jak wdrożyć telepracę

  • cover play_arrow

    PLAY EPISODE


Opis odcinka arrow_drop_down

Opis odcinka

W ostatnich tygodniach bardzo wiele firm stanęło przed koniecznością wdrożenia zdalnego modelu pracy, w tym obsługi klienta bazującej na rozproszonych zespołach. Technologicznie jesteśmy do tego przygotowani lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Jednak same, nawet najdoskonalsze, serwery, łącza, oprogramowanie i systemy nie wystarczą do zapewnienia obsługi, w której zakochają się klienci. Czego zatem brakuje ? Do rozmowy o budowaniu obsługi klienta w oparciu rozproszone zespoły zaprosiłem człowieka, który w ciągu ostatnich 7 lat stworzył już wiele takich organizacji, co więcej na co dzień nimi zarządza. Jest jedynym mi znanym człowiekiem, który naprawdę wie o czym mówi w tym zakresie. Moim gościem jest … Michał Karzel.

Rozmawiamy o:
– Czym jest praca zdalna? I czym różni się od HomeOffice?
– Czym jest obsługa klienta w modelu zdalnym / rozproszonym?
– Czy rynek był przygotowany na zablokowanie
– 17 kwietnia 2008 – pamiętna data blackout w Szczecinie
– Od czego należy zacząć chcąc zorganizować lub przerzucić nie na taką formułę organizacji obsługi?
– Jakimi celami / jakimi pobudkami kierują się inicjatorzy takich projektów?
– Czy obsługa klienta realizowana w modelu rozproszonym jest tańsza?
– Jak ułożyć docelowe procesy obsługi klienta realizowanej w modelu rozproszonej oraz procesy związane z taką pracą.
– Jak wygląda rekrutacja do pracy zdalnej?
– Jakie rozwiązania technologiczne potrzebne są do realizacji pracy zdalnej?
– O wyzwaniach związanych z pracą zdalną (co zrobić kiedy: zepsuje się komputer, w dzielnicy lub mieście jest awaria prądu, Internet padnie, co z jakością rozmów i obsługi kiedy interenet (nawet najlepszy) ma momenty zawieszenia; hałas, remonty, dzieci, zwierzęta itd.)
– O tym jak zarządzać pracą zdalnych i kompetencjach managera takiego modelu
– W jaki sposób prawo reguluje pracę zdalną?
– O bezpieczeństwie informacji i danych w pracy z domu
– Jak zarządzać zespołem ludzi, nie dość, że rozproszonym, to jeszcze każdy jest w swoim domu?
– Jak wygląda struktura zarządzania zespołem rozproszonym?
– O fazach formowania zespołów telepracy

Minuta po minucie

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Start podcasting

Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.  Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.  Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,.

0%

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation