Listeners:
Top listeners:
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Maciej Buś
W czym pomaga rzecznik klienta? Maciej Buś
Inkluzywna obsługa klienta Maciej Buś
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć Maciej Buś
Czy obsługa klienta to teatr? - Tomek Ciesielski Maciej Buś
UX design - projektowanie doświadczeń klienta Maciej Buś
PLAY EPISODE
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która przemawia jego głosem wewnątrz firmy. Najczęściej interweniuje, kiedy coś poszło nie tak w relacji marki z klientem. Słuchał, wspiera i broni kiedy zajdzie taka potrzeba.
Jest mediatorem i negocjatorem szukając najlepszego rozwiązania zarówno dla klienta jak i firmy.
W Polsce wiele dużych marek posiada już rzeczników klienta. Ale ich rola, wcale nie jest jednoznacznie opisana i uniwersalna niezależnie od firmy czy branży.
Zapraszam na rozmowę z Pawłem Anyszewskim – wieloletnim rzecznikiem klienta w Orange i PKO Banku Polskim.
Customer Experience 2024-10-02
Obsługa klienta 2024-09-02
Klientomania 2024-06-26
Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,.
QANTUM THEMES TEMPLATE
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment