Background

W czym pomaga rzecznik klienta?

  • cover play_arrow

    PLAY EPISODE


Opis odcinka arrow_drop_down

Opis odcinka

Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która przemawia jego głosem wewnątrz firmy. Najczęściej interweniuje, kiedy coś poszło nie tak w relacji marki z klientem. Słuchał, wspiera i broni kiedy zajdzie taka potrzeba.

Jest mediatorem i negocjatorem szukając najlepszego rozwiązania zarówno dla klienta jak i firmy.

W Polsce wiele dużych marek posiada już rzeczników klienta. Ale ich rola, wcale nie jest jednoznacznie opisana i uniwersalna niezależnie od firmy czy branży.

Zapraszam na rozmowę z Pawłem Anyszewskim – wieloletnim rzecznikiem klienta w Orange i PKO Banku Polskim.

Minuta po minucie

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Premium Podcasts

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.

0%

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation