Listeners:
Top listeners:
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów Maciej Buś
W czym pomaga rzecznik klienta? Maciej Buś
Inkluzywna obsługa klienta Maciej Buś
Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć Maciej Buś
Czy obsługa klienta to teatr? - Tomek Ciesielski Maciej Buś
UX design - projektowanie doświadczeń klienta Maciej Buś
Net Promotor Score - wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów Maciej Buś
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce Maciej Buś
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania Maciej Buś
Nowe historie, wiedza i inspiracje ze świata Klientomanii. Maciej Buś
Liryczna obsługa klienta Maciej Buś
PLAY EPISODE
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która przemawia jego głosem wewnątrz firmy. Najczęściej interweniuje, kiedy coś poszło nie tak w relacji marki z klientem. Słuchał, wspiera i broni kiedy zajdzie taka potrzeba.
Jest mediatorem i negocjatorem szukając najlepszego rozwiązania zarówno dla klienta jak i firmy.
W Polsce wiele dużych marek posiada już rzeczników klienta. Ale ich rola, wcale nie jest jednoznacznie opisana i uniwersalna niezależnie od firmy czy branży.
Zapraszam na rozmowę z Pawłem Anyszewskim – wieloletnim rzecznikiem klienta w Orange i PKO Banku Polskim.
Customer Experience 2024-10-02
Obsługa klienta 2024-09-02
Klientomania 2024-06-26
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem.
YOUR COPYRIGHT TEXT GOES HERE
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment