Zarządzanie zgłoszeniami klientów

SZKOLENIE ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI KLIENTÓW
SYSTEM TICKETOWY KROK PO KROKU

Zbuduj efektywny system obsługi klienta

Najbliższy termin szkolenia

18 /19 / 20 kwietnia

9:00 - 13:00

online
Maciej Buś
1.765 zł

1.450 zł netto

Dobrze zaprojektowany i zarządzany system obsługi zgłoszeń daje wiele korzyści zarówno dla firmy jak i w rezultacie dla klienta. Każdy dzień rozpoczynasz i kończysz wiedząc dokładnie co z jakimi sprawami kontaktowali się klienci, jak efektywny jest Twój zespół oraz co o tym wszystkim myślą klienci. Możesz planować kolejne dni pracy, interweniować zanim problem klienta urośnie do niemożliwych rozmiarów, usprawniać swój system, aby klienci otrzymywali jeszcze szybciej odpowiedzi na swoje pytania.

Zadajesz sobie pytania: Jak stworzyć taki system ? Jak ogarnąć zgłoszenia spływające z różnych stron – e-mail, facebook, chat, telefon ? Które narzędzie wybrać ? Odpowiedzi znajdziesz w moim szkoleniu Zarządzanie zgłoszeniami klientów – System ticketowy krok po kroku.

Dla kogo jest szkolenie Zarządzanie zgłoszeniami klientów

Szkolenie Zarządzanie zgłoszeniami klientów stworzyłem z myślą o potrzebach osób zarządzających procesami obsługowymi oraz wsparciowymi zarówno w relacji B2C (Business To Customer) jak i w B2B (Business To Business).

Założenia systemu, który będziemy budować są proste i uniwersalne: należy przyjąć zgłoszenie od klienta –> rozwiązać sprawę –> zwrócić klientowi rozwiązanie jego problemu czyli … wysłać klienta w dalszą podróż. Niezależnie czy jesteś producentem, dystrybutorem hurtowym czy detalicznym, czy Twój biznes jest wyłącznie internetowy czy tradycyjnie fizyczny, model obsługi jest podobny. Diabeł, tkwi w szczegółach czyli w jaki sposób przeprowadzić zgłoszenie z punktu A do punktu B.

Jeżeli nie możesz sobie poradzić z Diabłem to szkolenie Zarządzanie zgłoszeniami klientów – system ticketowy krok po kroku jest właśnie dla Ciebie !

Jake są Twoje cele?

  • Dowiesz się w jaki sposób zintegrować wszystkie kanały kontaktu z Twoją firmą aby trafiały w jedno miejsce.
  • Zaprojektujesz system przyjmowania i obsługi zgłoszeń od Twoich klientów
  • Pomogę Ci wybrać rozwiązanie optymalne dla Twoich potrzeb
  • Dowiesz się w jaki sposób szybko i sprawnie odpowiadać na pytania i zgłoszenia klientów
  • Zaprojektujesz automatyzacje komunikacji obsługowej z klientami oraz monitorowania wszystkich spraw
  • Pomogę Ci zapanować nad zgłoszeniami, reklamacjami oraz komunikacją zarówno mailową jak i w mediach społecznościowych
  • Dowiesz się w jaki sposób sprawnie obsługiwać zgłoszenia serwisowe od Twoich klientów
  • Zaprojektujesz system dystrybucji oraz realizacji zleceń serwisowych
  • Pomogę Ci domykać tematy i zadbać o sprawną realizację spraw klientów
  • Dowiesz się w jaki sposób przeprowadzić klienta przez proces zakupowy, podpisywania umów i przygotowania realizacji usługi.
  • Zaprojektujesz przepływy pracy, dzięki którym żadna sprawa nie umknie Twojej uwadze, a klienci będą mieć poczucie kontroli nad procesem, w którym uczestniczą
  • Pomogę Ci budować doskonałe doświadczenia klienta już na początku waszej współpracy ze sobą.
  • Dowiesz się w jaki sposób pozyskać informację w jaki sposób klienci najchętniej się kontaktują z Twoją firmą, o co pytają, co sprawia im problem.
  • Zaprojektujesz komunikację marki z klientami w oparciu o customer journey oraz system badania satysfakcji z obsługi.
  • Pomogę Ci stworzyć system badania satysfakcji klientów z procesów obsługowych, w których uczestniczyli.

Jak przebiega szkolenie

Twoje potrzeby + pakiet powitalny

Zanim rozpoczniemy pracę poproszę Cię, żebyś mi opowiedział o tym co robisz, co zmotywowało Ciebie do wzięcia udziału w tym szkoleniu oraz czego potrzebujesz. Prześlę Ci również materiały, które przydadzą się podczas szkolenia
Direction Arrows
Przed szkoleniem

Budujesz swój system obsługi zgłoszeń

Szkolenie jest skonstruowane w taki sposób, żebyś po jego ukończeniu miał zbudowany konkretny plan działania w zakresie uruchomienia w swojej firmie systemu obsługi zgłoszeń klientów.
Direction Arrows
W trakcie szkolenia

Dostęp do zamkniętej grupy na Klientopedii

Materiały szkoleniowe będą dla Ciebie dostępne przez kolejne 12 miesięcy na platformie Klientopedia. To miejsce, w którym możesz zadawać dodatkowe pytania zarówno mi jak i innym uczestnikom tego szkolenia.
Po szkoleniu

Warsztat szkoleniowy trwa trzy dni. Każdego dnia pracujemy wspólnie od godz. 9:00 do 13:00.
Następnie powinieneś poświęcić  1- 2 h na samodzielną pracę nad “zadaniem domowym”

Pracujemy na scenariuszu, który obejmuje wszystkie potrzeby, zgłoszone przez uczestników.
Następnie pomagam każdemu stworzyć jego spersonalizowany proces i system obsługi.

Każde spotkanie kończy się zadaniem do samodzielnego wykonania. Otrzymasz wszystkie instrukcje oraz narzędzia, aby zaprojektować swój system obsługi zgłoszeń

Przez cały czas szkolenia jest do Waszej dyspozycji na grupie w Klientopedii. To najlepsze miejsce do zadawania pytań i wymiany opinii na temat wyzwań uczestników szkolenia.

Program szkolenia

MODUŁ 1

Wprowadzenie do zarządzania zgłoszeniami klientów

MODUŁ 2

Przygotowanie procesu obsługi zgłoszeń

MODUŁ 3

Systemowa obsługa zgłoszeń

MODUŁ 4

Jak wybrać odpowiednie narzędzie/a?

MODUŁ 5

Pierwsze kroki z systemem ticketowym

MODUŁ 6

Obsługa spraw klientów

MODUŁ 7

Zarządzanie sprawami klientów

Bonusy dla uczestników szkolenia

DEMO systemów ticketowych

Przygotowałem dla uczestników szkolenia solidne demo popularnych systemów ticketowych. Zobaczysz w jaki sposób poszczególne narzędzia realizują poszczególne omawiane podczas szkolenia funkcjonalności.

Szczegółowa LISTA FUNKCJONALNOŚCI

Przygotowałem dla uczestników szkolenia zestawienie funkcjonalności popularnych systemów ticketowych. Dzięki rozbudowanej tabeli będziesz mógł* łatwo porównać interesujące Cię cechy.

Dostęp do zamkniętej grupy na KLIENTOPEDII

Przygotowałem dla uczestników szkolenia zestawienie funkcjonalności popularnych systemów ticketowych. Dzięki rozbudowanej tabeli będziesz mógł* łatwo porównać interesujące Cię cechy.

Kto poprowadzi szkolenie?

Maciej Buś

Moją ideą jest klient!

Zawodowo i z przekonania zajmuję się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to aby budować pozytywne doświadczenia.

Wierzę, że to klient jest ostatecznym recenzentem firmowych procesów i organizacji pracy.

Specjalizuję się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel.

Jestem twórca idei oraz strategii Customer Fixe.

Od klikunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service  / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu zostałem wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Jestem autorem artykułów eksperckich, komentatorem rzeczywistości branżowej, prowadzę blog i podcast www.klientomania.pl.

Obecnie koncentruję swoją uwagę na wspieraniu managerów customer service jako mentor dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniami. Prowadzę również projekty wdrożeniowe struktur customer service & experience.

Zapisz się na szkolenie

ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI KLIENTÓW
SYSTEM TICKETOWY KROK PO KROKU

18 / 19 / 20 kwietnia 2023

1.765 zł
1.450 zł (netto)
Zapisz się

SZKOLENIE ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI KLIENTÓW
SYSTEM TICKETOWY KROK PO KROKU
18 / 19 /20. kwietnia 2023

Workshop Registration Form (#6)

1.476 zł (brutto) 1.200 zł (netto) Cena dla odważnych i oszczędnych – obowiązuje do 17.02.2023 g. 23:59

1.765 zł (brutto) 1.450 zł (netto) Cena regularna – obowiązuje od 18.02.2023 do 15.04.2023 g. 23.59

FAQ

Nie. Nagrywanie szkolenia wymaga przede wszystkim zgody wszystkich jego uczestników. Ponieważ nie chcę wywierać na nikogo najmniejszej presji w tym względzie postanowiłem, że szkolenia nie będę nagrywał ani na własny, ani na użytek uczestników szkolenia.

Z tego samego powodu nie zezwalam na nagrywanie szkolenia przez uczestników.

Oczywiście🙂 Każdy uczestnik otrzyma przed szkoleniem narzędzia w postaci kart pracy, szablonów niezbędnych do ćwiczeń i budowy własnego systemu obsługi klienta. W trakcie szkolenia udostępnię Ci bonusy czyli prezentacje demo systemów oraz listę funkcjonalności systemów. A po szkoleniu otrzymasz prezentacje, które wykorzystam podczas szkolenia.

Wszystkie te materiały będą też dla Ciebie dostępne na platformie Klientopedia.

Tak! Do każdej transakcji wystawiam fakturę VAT. Podatek VAT na usługi szkoleniowe wynosi 23%

Zanim odpowiem na to pytanie uczulam – zaplanuj termin na to szkolenia “na sztywno”. Po pierwsze po to, żeby dobrze wydać pieniądze na nie, czyli zrealizować swój plan budowy systemu zarządzania zgłoszeniami. To nie tylko wysłuchanie mojego gadania, ale konkretne ćwiczenia, działania i samodzielne wdrożenie. Tu i teraz. Jeżeli chcesz to zrobić za kilka miesięcy rozważ skorzystanie z tego szkolenia w kolejnym terminie.

Ale jeżeli jednak nie będziesz mógł* uczestniczyć w jednym z dni szkolenia do dyspozycji masz materiały szkolenia, grupę uczestników oraz godzinę konsultacji indywidualnych, które możesz wykorzystać na wyrównanie tego dnia.

Nie panikuj. Skontaktuj się ze mną na adres maciej@klientomania.pl znajdziemy rozwiązanie. Możesz też wysłać kogoś innego (o ile to możliwe / jest taka osoba) ze swojej firmy.

Konfiguracja poszczególnych systemów za pierwszym razem bywa sporym wyzwaniem. Nie zaprzeczam. Szkolenie pomyślałem w taki sposób, żeby poprowadzić Cię przez proces krok po kroku. I to zarówno w wymiarze procesu budowania systemu jako takiego jak i w oparciu o narzędzia.

Samo wdrożenie we własnej firmie możesz przeprowadzić na przynajmniej dwa sposoby:

  • samodzielnie ze wsparciem tego szkolenia, grupy i mnie w ramach szkolenia i konsultacji
  • zlecając to firmie wdrożeniowej (nie mniej wiedza z tego szkolenia będzie ci potrzebna, żeby wiedzieć czego oczekiwać)

Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM oraz Klientopedia.

Polityka prywatności i plików cookies