Zadbaj o dobry start

28 September, 2020
Udostępnij

Zbierz zespół i dobrze rozpocznijcie dzień pracy. Zadbaj o pozytywne i zdecydowane wejście w zadania i realizowane projekty. Znajdź czas na wspólną kawę ze swoim zespołem. Odpowiednie rozpoczęcie dnia pracy może zdecydować o efektywności i satysfakcji Twoich pracowników.

Efektywny zespół to taki, który jest świadomy celów jakie ma zrealizować, zaangażowany w zadania ale nade wszystko pozytywnie związany z miejscem, w którym pracuje. Typowy dzień pracy w call center, szczególnie na linii operacyjnej, wypełniony jest powtarzalnymi czynnościami, często związanymi z silnymi emocjami. Bez dobrego przygotowania do pracy bardzo łatwo zgubić właściwy cel pracy i pojawia się tzw. wypalenie zawodowe.

Przed rozpoczęciem każdego dnia pracy zorganizuj krótką odprawę, podczas której omów cele i zadania, podziel się najważniejszymi informacjami, porozmawiaj z zespołem o problemach i potrzebach, zmotywuj swoich pracowników do działania.

Zorganizuj Kick Off

  • Skoncentruj uwagę członków zespołu na zdaniu.
  • Pomagasz im zbudować pozytywne emocje
  • Lepiej poznajesz swoich współpracowników, otwierasz się na informację płynącą od zespołu. Masz wgląd w to, co lubią robić i w czym są dobrzy.
  • Dowiesz się, jak lepiej rozpoznawać swoich ludzi. Dowiesz się, co jest dla nich ważne.
  • Dasz członkom zespołu okazję dowiedzieć się więcej o sobie nawzajem.

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Więcej materiałów w tej kategorii

Polityka prywatności i plików cookies