Zaplanuj proces przyjmowania zgłoszeń i informacji z rynku

30 December, 2020
Udostępnij

Twoi agenci / konsultanci telefoniczni są doskonałym uchem Twojej firmy. Ale czy to co wpada przez słuchawkę do uszu agentów dociera do wnętrza organizacji ? Doskonałość tego organu jest przez większość organizacji pomijana w procesie doskonalenia samej siebie. 

Zaplanuj proces przyjmowania i przetwarzania informacji płynących z rynku. Każda rozmowa to interakcja Twojej firmy z jej klientami czy też szerzej obejmując z rynkiem. Jest ona nieprzeciętną szansą na pozyskanie unikalnej wiedzy o opiniach, zastrzeżeniach odnośnie świadczonej usługi czy dostarczanego produktu, sugestii jak można usprawnić czy polepszyć produkty firmy. Twoi klienci dostarczają podczas kontaktu bardzo wiele informacji, które mogą pomóc Twojej organizacji… jeżeli zostanie usłyszana, zarejestrowana i następnie zrozumiana.

Zaprogramuj swoją strukturę contact center na odbiór.

  • Nastaw swoich pracowników na wychwytywanie informacji – to od nich wszystko się zaczyna
  • Zaplanuj proces rejestracji pozyskanej informacji i jej dostarczenia do wnętrza organizacji
  • Stwórz proste narzędzie do rejestracji zgłoszeń z rynku, w  którym Twoi pracownicy będą zapisywać istotne informacje
  • Zaplanuj osobę lub zespół odpowiedzialny za analizę informacji
  • Analizuj wewnątrz organizacji pozyskane informacje, inicjuj usprawnienia
  • Informuj zwrotnie swoich pracowników (a także klientów) o tym jak wykorzystałeś informacje pozyskane (i przekazane) przez nich.

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Więcej materiałów w tej kategorii

Polityka prywatności i plików cookies