Zaplanuj wdrożenie nowego pracownika

30 December, 2020
Udostępnij

Zapewnienie zasobów ludzkich do pracy w strukturach contact center jest kluczowym i często bardzo trudnym procesem. Kiedy już zrekrutujemy odpowiedniego kandydata należy przygotować nowego pracownika do podjęcia przez niego pracy. Wdrożenie do pracy jest procesem, który obejmuje szereg działań wprowadzających pracownika w obowiązki, ale również adaptujących do nowego miejsca i środowiska pracy.

Zaplanuj minuta po minucie pierwsze dni, które spędzi nowy pracownik w Twojej firmie:

  • przydziel właściciela procesu – osobę, która będzie pilnować aby wdrożenie przebiegało sprawnie, która dobierze odpowiednie osoby do realizacji kolejnych kroków wdrożenia,
  • zaplanuj zasoby zaangażowane we wdrożenie nowego pracownika (trenerzy, managerowie, liderzy zespołów)
  • zaopiekuj się nowy pracownikiem już od przekroczenia progu Twojej firmy,
  • opowiedz mu o firmie – o jej pozycji na rynku, produktach i usługach, o wizji i misji
  • przedstaw kluczowe osoby w twojej firmie
  • pokaż miejsce pracy i omów zasady pracy
  • zapewnij odpowiednią wiedzę i rozwiń potrzebne umiejętności – poświęć na to potrzebną ilość czasu
  • zadbaj o poczucie bezpieczeństwa i pewności pierwszych działań

Dobre zaplanowanie wdrożenia nowego pracownika wpływa nie tylko na uzyskanie w optymalnym czasie jego sprawności i efektywności pracy, ale również na oszczędność czasu osób zaangażowanych w ten proces.

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Więcej materiałów w tej kategorii

Polityka prywatności i plików cookies